مجله رخداد

نوزدهمین رویداد فیناپ با موضوع رمزارز

رمزارز؛ پلی میان دو دنیای مالی سنتی و نوین

با آغاز سال هفتم فعالیت فیناپ، رویداد نوزدهم این سازمان در تاریخ پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ با تمرکز بر رمزارز به صورت هیبرید (آنلاین و حضوری) برگزار خواهد شد. در این رویداد، مسائل متنوعی از جمله کسب‌وکارهای متخصص در زمینه رمزارز، تجربیات ایرانیان در ارائه خدمات به کاربران این حوزه، نیازهای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران، و بررسی گذشته، حال و آینده قانون‌گذاری در حوزه رمزارزها در ایران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این رویداد یک روزه شامل هشت ارائه تخصصی، یک گزارش آماری، دو پنل گفت‌وگو و بخش فیناپ‌پلاس از جمله بخش‌های گوناگونی خواهد بود. حمایت از این رویداد از سوی گروه‌هایی همچون گروه ملی انفورماتیک، بیت‌پین، تومن، نوبیتکس، زیبال، ونسی، پی‌استار، انجمن فین‌تک و انجمن بلاکچین اعلام شده است.

از آغاز تا دارایی‌های دیجیتال

در این رویداد، شخصیت‌های برجسته‌ای همچون وحید شامخی، معاون توسعه کسب‌وکار در نوبیتکس، صادق رضایی، مدیر ارشد اجرایی هیپو والت، سجاد شاهی، هم‌بنیان‌گذار و مدیر اجرایی زیبال، احمد وطنی، مدیرعامل ونسی، جواد بهره، رئیس هیئت‌مدیره بیت‌مکس، محمد قاسمی، مدیرعامل مزدکس، علی جهانی، هم‌بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره بیت‌پین، و علی فضایلی، مدیرمحصول تومن، ارائه‌های تخصصی با موضوعات جدید و جذاب ارائه خواهند داد. همچنین، بهزاد ناصرفلاح، مدیر بازاریابی دیجیتال وب‌سایت ارزدیجیتال، گزارشی در خصوص اکوسیستم ارز دیجیتال ایران ارائه خواهد داد.

از فین‌تک تا دیفای

در بخش فیناپ پلاس، ناصر حکیمی، صاحب‌نظر حوزه فناوری مالی، و بهمن حبیبی، سردبیر رسانه دیفایر، به بحث و بررسی درباره فین‌تک تا دیفای پرداخته و اطلاعات خود را با حاضرین به اشتراک خواهند گذاشت.

صنعت بلاک‌چین؛ حکم‌رانی یا نابودی؟

در پنل مخصوص به صنعت بلاک‌چین، مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، سید علی روحانی، معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت اقتصاد، عباس آشتیانی، مدیرعامل انجمن بلاکچین ایران، امیرحسین راد، مدیرعامل نوبیتکس، مهدی فاطمیان، رئیس هیئت‌مدیره انجمن فین‌تک، امیرحسین مردانی، مدیرعامل بیت‌پین، و پوریا آسترکی، سردبیر پژوهش‌نامه بلاک‌چین به مباحث کسب‌وکارهای حوزه رمزارز و رگولاتوری خواهند پرداخت.

پول خصوصی: تکامل پول در عصر کریپتونومی

در گفت‌وگوی متفاوتی با مشارکت شهرام شریف، دبیر گروه تکنولوژی فردای

اقتصاد، امیرحسین خالقی، پژوهشگر اقتصاد سیاسی، نیما نامداری، تحلیلگر اقتصاد دیجیتال، و امیررضا عبدلی، پژوهشگر و مترجم کتاب خصوصی‌سازی پول، مسائل مرتبط با تکامل پول در دوران کریپتونومی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جزئیات رویداد و نحوه ثبت‌نام

رویداد نوزدهمین فیناپ در تاریخ پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲ الی ۲۰ در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه بلیت حضور خود را در این رویداد اطمینان حاصل کنند. علاوه بر حضور فیزیکی، به منظور رضایت بیشتر مخاطبان، رویداد از آپارات فیناپ نیز به‌صورت زنده پخش خواهد شد. ثبت‌نام و خرید بلیت از طریق ایوند امکان‌پذیر است و تنها شرکت‌کنندگان با بلیت امکان حضور در رویداد و بهره‌مندی از فضای شبکه‌سازی را خواهند داشت. برنامه زمان‌بندی و سایر جزئیات رویداد در وب‌سایت فیناپ قابل دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا