اخبار رخدادها

نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و برندسازی ۱۳ تا ۱۶ آذر 1402: رویداد مهم در حوزه تبلیغات و بازاریابی

به گزارش دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد. هدف اصلی این جلسه هماهنگی برای برگزاری موفق نمایشگاه و مشارکت فعال گروه‌های مختلف به‌ویژه روابط عمومی‌ها و اشخاص فعال در حوزه تبلیغات و بازاریابی بود.

در این جلسه، عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید کرد که تبلیغات اهمیت ویژه‌ای برای این وزارتخانه دارد و برگزاری نمایشگاه تبلیغات نیز در این راستا اقدامی مهم است. او از افزایش ظرفیت نمایشگاه و مشارکت شهرستان‌ها در این رویداد بهره‌مندی آتی خبر داد.

در راستای بهره‌برداری از سهم ویژه شهرستان‌ها، به بررسی برون‌داد تبلیغات هوشمند و نوین، تخصیص سالن‌های خصوصی برای دیجیتال مارکتینگ، فعال‌سازی ستاد خبری و اطلاع‌رسانی، ارسال دعوت‌نامه به صاحبان کانون‌های تبلیغاتی، برندها و پلتفرم‌های برجسته، برنامه‌ریزی جهت پوشش رسانه‌ای، و اطلاع‌رسانی درباره تأثیر حضور در نمایشگاه بر رتبه‌بندی کانون‌ها و تهیه برنامه زمان‌بندی (کنداکتور) نمایشگاه پرداخته شد.

همچنین، در این جلسه تصمیماتی نیز اتخاذ شد که شامل طراحی برنامه آموزشی برای کارشناسان استان‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک، دعوت از پیشکسوتان نمایشگاه و تقدیر از آنها، استفاده از پلتفرم‌های اطلاع‌رسانی و نمایشی، برنامه‌ریزی برای حضور گروه‌های مرتبط شامل اینفلوئنسرها، ناشران کتاب‌های تبلیغات و بازاریابی، انجمن‌های روابط عمومی، و توجه ویژه به جایگاه تبلیغات در صادرات خواهد بود.

نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات به مدت چهار روز از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در ساعات ۸ صبح تا ۳ عصر برای علاقه‌مندان و اعضای صنعت تبلیغات و بازاریابی دسترسی پذیر خواهد بود و برنامه‌های گوناگونی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا